Search
Close this search box.

جذاب ترین پرینترهای 3 بعدی، در نمایشگاه پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا – بخش اول

جذاب ترین پرینترهای 3 بعدی، در نمایشگاه پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا در این مقاله معرفی خواهد شد.

در چند روز گذشته، آمستردام میزبان نمایشگاه ساخت افزایشی و پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا بوده است، که در آن کارگاه های بسیار جذاب، سخنرانان و ایده های خارق العاده ای از پرینترسه بعدی و آنچه به آینده ی تولیدات ارایه خواهد کرد، صحبت کردند.

اما البته، جامعه پرینتر سه بعدی بی صبرانه منتظر به نمایش گذاشته شدن پرینترهای سه بعدی مختلفی بوده است و خوشبختانه، بسیاری از این مدل های آتی، در نمایشگاه آمستردام به نمایش گذاشته شدند. 3ders.org مورد از پرینتر هایی که قابل پیش بینی بودند را بررسی و معرفی می کند.

 

Zortrax مدل M300 حتی در زندگی واقعی بزرگتر است.

 

جذاب ترین پرینترهای 3 بعدی، در نمایشگاه پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا

اول این هفته، Zortrax، از پرده برداری M300، مدل قوی تر از مدل معروف موفق و محبوب M200، سخن گفت و قول داد که این مدل، بزرگتر و بهتر از ورژن اسبق خود خواهد بود. طراحی بر پایه ی مدل موفق M200، در واقع استفاده ازتکنولوژی رسوب گذاری لایه پلاستیک (LPD) پرینتر سه بعدی خواهد بود. پرینت 3 بعدی در رزولوشن هر نقطه از 90 تا 330 میکرون برای یک اکسترودر، مدل M300 پرینتر سه بعدی Zortrax قادر است تا از 4 فیلامنت مختلف پرینتر سه بعدی Zortrax استفاده کند: مدل همه کاره Z-ULTRA، مدل نازک و مات Z-Hips، مدل نیمه شفاف Z-GLASS و  مدل Z-PETG که به دلیل مقاومتش به تمام موارد نمکی، اسیدی و حتی بیشتر، معروف می باشد.

جذاب ترین پرینترهای 3 بعدی، در نمایشگاه پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا

جذاب ترین پرینترهای 3 بعدی، در نمایشگاه پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا

جذاب ترین پرینترهای 3 بعدی، در نمایشگاه پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا

اما بزرگترین امتیاز فروش آن بدون شک، سایز و ابعاد M300 می باشد. مدل M200کوچکترین مدل موجود در بازار نبود، ولی در عین حال، مدل M300، ظاهر به اندازه کافی بزرگ در ابعاد 300*300*300 می باشد که حتی می تواند کل کلاه کاسکت موتور را تنها در یک قطعه، توسط پرینتر 3 بعدی تولید بکند. همانطور که در بالا مشاهده می کنید، در زندگی واقعی، عظیم الجسه تر به نظر می رسد و محدودیت های یک پرینتر 3 بعدی رو میزی را افزایش می دهد. اما چه کسی است که دلش نمیخواهد فضای روی میز خود را برای پرینتری مشابه این پرینتر فدا کند؟ دستگاه مدل M300، با قیمت 5000 دلار، به صورت خرده فروشی در بازار ارایه می شود.

جذاب ترین پرینترهای 3 بعدی، در نمایشگاه پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا

 

ولی چیزی که بیشتر است، نوآوران لهستانی این مدل، ممکن است جایزه ی جذاب ترین پرینت این همایش را با خود به منزل ببرد. درست در در ورودی، آنها یک مدل بسیار هیجان انگیز، Super hero در ابعاد بزرگ را به نمایش گذاشته اند. همانطور که شما در بالا مشاهده می کنید، این دقیقا بتمن نیست، حتی دقیقا Nightwing هم نیست، اما قطعا بسیار بسیار تاثیرگذار و جذاب می باشد. این مدل شامل 400 بخش جدا از هم می باشد، و تقریبا در 2 هفته کامل با استفاده از پرینت سه بعدی تولید شده است. Zortrax می گوید: “این مدل می تواند هر قهرمانی که شما دوست دارید، باشد.”

 

 

به اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *