Search
Close this search box.

تعویق در عرضه پرینتر سه بعدی ساخت اسباب بازی تا پاییز 2017

 
شرکت Mattel ارائه پرینتر سه بعدی خود را از پاییز 2016 به پاییز 2017 تعویق انداخت، پرینتری که کودکان می توانند با استفاده از آن اسباب بازی های ویژه و منحصر بفرد بسازند. این شرکت اظهار کرده است که مدت زمان بیشتری لازم دارد تا کارکرد دیجیتالی این پرینتر را بهبود ببخشد.

جوان ترین سازندگان آینده، احتمالا امسال کریسمس ناامید کننده ای را خواهند داشت زیرا اسباب بازی ساز جالب توجه شرکت  Mattel تا سال آینده ارائه نخواهد شد. این محصول که انتظار میرفت فرآیند حمل و تحویل آن از این ماه شروع شود، به کودکان اجازه می دهد که با استفاده از مدل های پیش طراحی شده و یا طراحی های ساده خود، اسباب بازی های منحصر بفرد و مورد علاقه خود را طراحی و بسازند.

تعویق در عرضه پرینتر سه بعدی ساخت اسباب بازی تا پاییز 2017

پیشتر در سال 1960، شرکت Mattel یک سیستم اسباب بازی به نام “ساخت اشیا” یا Creepy Crawlers را راه اندازی کرد.مجموعه ای از قالب های فلزی که که کودکان می توانستند پلاستیگوپ را در آن ریخته و سپس گرم کنند تا اشکالی با رنگ های مختلف ایجاد کنند. ساخت اشیا یا ThingMaker هم اکنون دوباره راه اندازی شده است، البته اینبار به شکلی متفاوت، به شکل پرینتر سه بعدی. ماشین و نرم افزار همراه آن به گونه ای ساخته شده اند که کودکان بتوانند شخصیت های مورد علاقه خود را طراحی کرده و خودشان بسازند.

عرضه پرینتر سه بعدی “ساخت اشیا” که قیمت آن حدود 300 دلار می باشد تا پاییز سال 2017 به تعویق افتاده است بنابراین شرکت Mattel می تواند زمان بیشتری را بر روی پرینتر و نیز نرم افزار همراه آن صرف کند. این پرینتر نخستین بار در نمایشگاه اسباب بازی امسال در نیویرک رونمایی شد که توانست علاقه مندان زیادی از دوست داران اسباب بازی تا دوست داران پرینتر سه بعدی را به خود جذب کند.

تعویق در عرضه پرینتر سه بعدی ساخت اسباب بازی تا پاییز 2017تعویق در عرضه پرینتر سه بعدی ساخت اسباب بازی تا پاییز 2017

Thingmaker با همکاری شرکت مختصص نرم افزاری Autodesk، با هر گونه فیلامنت PLA سازگار خواهد بود؛ و از 30 دقیقه تا 8 ساعت زمان برای پرینت هر قطعه زمان خواهد برد که این زمان به اندازه قطعات بستگی خواهد داشت. برای ساخت قسمت های بزرگ و نیز قطعات متحرک، این شرکت توپی و مفصل ارائه می کند که کودکان را قادر می سازد تا اندام و قطعات متحرک را نیز بسازند. این پرینتر سه بعدی با تکیه بر سیستم خودکار قفل درب خود، برای کودکان کاملا بیخطر خواهد بود.

یکی از سخن گویان شرک Mattel در رابطه با تاخیر به وجود آمده اظهار داشته است که : بعد از بررسی های بسیار شرکت Mattel تصمیم گرفت تا عرضه پرینتر سه بعدی ساخت اشیا را تا سال 2017 به تاخیر بیندازد. در شرکت Mattel، ما به خود می بالیم که بهترین محصول در رده خود را ارائه میدهیم، و این زمان اضافه شده به ما این اجازه را می دهد که عملکرد دیجیتالی سیستممان را بهبود ببخشیم تا از عالی بودن استفاده از این دستگاه برای تمام اعضای خانواده اطمینان حاصل کنیم. ما قدردان تمام استقبال مشتریان پیرامون این محصولمان بوده و برای برآوردن انتظارات در سال 2017 لحظه شماری می کنیم.

تعویق در عرضه پرینتر سه بعدی ساخت اسباب بازی تا پاییز 2017

شرکت پخش بین المللی آمازون پیش فروش این محصول را از ماه فوریه و به فاصله اندکی از ارائه این محصول آغاز کرده است. وبسایت این شرکت اعلام کرده بود که توزیع این محصول از ماه اکتبر 2016 آغاز خواهد شد.

به اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *