Search
Close this search box.

لیپ فراگ (Leapfrog) برای نمایش پرینتر 3 بعدی Bolt آماده است

از آنجایی که این برنامه در آمستردام برپا شده، کمپانی های آلمانی زبان مسلما نمی توانستند از تولیدات انبوه اروپا غایب باشند. و برآورد می شود که محتمل ترین پرینتر 3 بعدی آلمانی، در حال حاضر پرینتر 3 بعدی Leapfrog Bolt می باشد که تاکنون به صورت یک راز مخفی مانده بود. خوشبختانه، کمپانی های آلمانی نیز در میان دیگر غرفه داران شرکت کردند، و پروتوتایپ پرینتر 3 بعدی Bolt -که به صورت باورنکردنی در تمامی موارد می تواند تولیدات انجام دهد-، به نمایش گذاشته شد.

در ابتدا، توسعه و پیشرفت Bolt بسیار سریع بود. همانطور که نوع آوران آلمانی بیان کردند، آنها آخرین آزمایش ها را در این هفته انجام می دهند، و انتظار دارند که  در سه هفته ی آینده بتوانند یک دستگاه از این پرینتر سه بعدی را در انبار هلند داشته باشند. با وجود اینکه پروتوتایپ دستگاه یک کاور عملکردی نمونه را به نمایش می گذارد، (چرا که به صورت پایه ای مدل نهایی متفاوت می باشد) آنچه اهمیت دارد، درون دستگاه می باشد.

و آنجا، Bolt بسیار تاثیرگذار است. همانطور که خوانندگان ممکن است در مقاله پیشین به خاطر داشته باشند، داشتن قابلیت هد پرینتر دوتایی، فیلتر کربن فعال HEPA، یک صفحه کاملا بسته پرینتر سه بعدی و یک نرم افزار چند صفحه ای ویژه، بسیار منحصربه فرد به نظر می رسد. آنها ادعا دارند: “این نرم افزار بهترینی است که ما تا کنون ارتقا داده ایم. این کنترل دستگاه Bolt را از هر دستگاهی با یک مرورگر و WIFI فراهم می آورد و به شما کنترل کامل بر روی Bolt می دهد. ترکیب با حافظه ی اشتراکی، تشخیص فیلامنت و دوربین، دستگاه Bolt را یک دستگاه پرینتر 3 بعدی بسیار با کیفیت ساخته است که کاربری بسیار ساده ای نیز دارد.”

 

لیپ فراگ (Leapfrog) برای نمایش پرینتر 3 بعدی Bolt آماده استلیپ فراگ (Leapfrog) برای نمایش پرینتر 3 بعدی Bolt آماده استاما شاید، مهمترین خبر این است که به آرامی حرکت کردن، دلیل تصمیم کمپانی بود تا پرینتر سه بعدی دو سره را طراحی کرده و تولید کند. همانطور که کاربران با تجربه می دانند، این تنظیمات باعث می شود که تراوشاتی در قطعه پریننت شده ایجاد شود (چیزی که می تواند روی رنگ قطعه پرینت شده تاثیر بگذارد)، و این در حالی است که شما نیاز دارید فضای تولید را فدای سخت افزار اضافه کنید. و لیپ فراگ Leapfrog ادعا کرد که این مشکلات بر روی پرینتر سه بعدی Bolt تاثیر نگذاشت و حتی ذکر هم نکردند که چگونه.

خوشبختانه، Leapfrog قصد داشت تا جزییات بیشتری را در آمستردام به اشتراک بگذارد. از آنجاییکه پروتوتایپ Bolt به نمایش گذاشته شد، فضای کاری بسیار بزرگ دستگاه، بسیار بیشتر از فضای مورد نیاز هدپرینتر 2 نازله است که سبب می شود تا بتواند در حالت تکرار یا به صورت آینه ای پرینت بگیرد (تولید چندین کپی از یک آیتم)، یا بتواند به راحتی جابه جا شود تا بر روی پروژه های متفاوت کار کند. حتی پرینت دو رنگ نیز امکان پذیر است.  کارمندان Leapfrog اعلام کردند:”سپس شما یکی از هدپرینتر ها را در یک سمت پارک می کنید، تا از تداخل مواد فعال با مواد غیر فعال جلوگیری کنید. هد پرینتر غیر فعال، قبل از اینکه برای پرینت برود، ابتدا خود را در یک فضای بلند و جداگانه تمیز می کند.”

اما بیشتر نیز هست. پرینتر 3 بعدی Bolt مدت زمان بسیار طولانی تحت توسعه و برنامه ریزی بوده است، و کمپانی آلمانی زبان اظهار کرد که هنگامی که این پرینتر 3 بعدی آماده ی استفاده شود، آنها آماده هستند تا در جهات مختلف دیگری حرکت کنند. در بین دیگران، آنها بر روی گرفتن گواهی ISO نیز کار می کنند که بایستی در آینده ی نزدیک به دست آورند. این کمپانی واقع در آمستردام گفت: “این بدین معنی است که ما می توانیم تولیدات خود را به صورت حرفه ای تر در آینده ی نزدیک آغاز کنیم. بنابراین ، در تمام جنبه های شرکت، حرکت پدیدار خواهد گشت.”

لیپ فراگ (Leapfrog) برای نمایش پرینتر 3 بعدی Bolt آماده است

Leapfrog بد کار نمیکرده، در حال حاضر نزدیک به 7500 دستگاه پرینتر سه بعدی Leapfrog در این فیلد استفاده می شود و بیشترین استفاده ی آن در اروپا می باشد. اما آنها تلاش می کنند تا در ژاپن نیز حضور پیدا کنند و بدین منظور برای شراکت با Ricoh،  پرینتر سه بعدی فلزی مشهور، اقدام کرده اند. در طول این مورد، تکنولوژی ژاپن نیز، سرویس های ویژه و کاملی را برای کاربران فراهم می کند. آنها می گویند: “ما از این شراکت بسیار خوشحالیم. ما Ricoh را از طریق شرکت های EMEA پیدا کردیم و آنها تقریبا با ما قرارداد بسته اند” آنها افزودند: “آنها ما را به دلیل برنامه های آموزشی و تنظیمات ماشین های خود، جذاب دانستند.” Leapfrog به جاهای مختلفی می رود و مطمنان در این راه Bolt نیز به آن بسیار کمک می کند.

به اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *