Search
Close this search box.

جذاب ترین پرینترهای 3 بعدی، در نمایشگاه پرینترهای سه بعدی 2016 اروپا – بخش دوم

در مقابل، مخترعین ایتالیایی از Sharebot به جای ابعاد بزرگ، کاملا بر روی سرعت تمرکز کردند. این موضوع با به نمایش گذاشتن مدل جدید پرینتر سه بعدی خود با نام Voyager Warp 3D  در کنار مدل قدیمی خود با نام Voyager DLP ، مشخص شد. با وجود اینکه  ابعاد مشابه مدل قبلی خود را دارد، به دلیل کیس بندی متمایز دستگاه، مدل Voyager Warp، 8 برابر پر سرعت تر از مدل قبلی خود است. سرعت باورنکردنی این دستگاه، در اوایل این هفته گزارش شد؛ درست هنگامی که کمپانی از این موضوع که این دستگاه می تواند 100 میلی متر در ساعت، پرینت 3 بعدی بدهد پرده برداری کرد. این سرعت، از پرسرعت ترین پرینترهای 3 بعدی دیگر، بسیار بیشتر می باشد.

amsterdam-hosts-numerous-brand-new-3d-printers-at-additive-manufacturing-2016-5amsterdam-hosts-numerous-brand-new-3d-printers-at-additive-manufacturing-2016-6

سرعت برای Sharebot همه چیز است!

این سرعت های معرفی شده، تنها در آمستردام بررسی شده است، و این در حالی است که مدیر عامل Sharebot، Arturo Donghi، نشان داد که سرعت پرینتر 3 بعدی اش، در حقیقت قابل مقایسه با تکنولوژی پرینتر 3 بعدی Carbon’s Clip می باشد. در حقیقت، تمام کیس مدل تولیدی که در زیر مشاهدده می کنید، توسط پرینت 3 بعدی در تقریبا 15 دقیقه تولید شد. و حتی فراتر از آن، پرینتر 3 بعدی Voyager Warp، 64 حلقه را در دقیقا همان زمانی تولید که دستگاه پرینتر 3 بعدی Voyager تنها 9 تا از آن را پرینتر کرد. کیفیت رزولوشن نیز همچنین به هیچ وجه تغییر نکرد و تمام آنها در 35 میکرون باقی ماند. در حالیکه Voyager به روز نیست، مدل Warp آن می تواند تغییر دهنده داستان باشد.

amsterdam-hosts-numerous-brand-new-3d-printers-at-additive-manufacturing-2016-7amsterdam-hosts-numerous-brand-new-3d-printers-at-additive-manufacturing-2016-9amsterdam-hosts-numerous-brand-new-3d-printers-at-additive-manufacturing-2016-8

آنچه برای Sharebot در مرحله بعدی قرار می گیرد چیست؟ آنها بیان کردند که تمایل دارند تا ابعاد پرینتر 3 بعدی DLP، را افزایش دهند، اما تکنولوژی بسیار گران بوده و هم اکنون قادر به انجام آن نیستند. اما کمپانی شکایتی ندارد، چراکه تنها 2 سال است که در این فیلد فعالیت کرده است.Donghi  به ما گفت: “ما در ایتالیا بزرگترین کمپانی هستیم، و ما با فروش پرینتر سه بعدی تقریبا 200 دستگاه در ماه  تولید می کنیم با بیشترین خروجی در اروپا. حدود 3500 پرینتر 3 بعدی در حال حاضر فعال می باشد.” در ضمن، شرکت در حال حاضر، پروژه های جذاب و رایگان بسیار برای پرینتر 3 بعدی FDM در وبسایت خود در دست اجرا دارد، مانند یک چهارپایه، یک مدل کاربردی آویزان و یک مدل فوق العاده دایناسور.

amsterdam-hosts-numerous-brand-new-3d-printers-at-additive-manufacturing-2016-10

به اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *