Search
Close this search box.

پرینت های مستحکم با فیلامنت های استیل شرکت Colorfabb

با استفاده از فیلامنت های جدید ترکیب شده با استیل شرکت  Colorfabb خود را مستحکم سازید.

آیا شما به زمینه های آهنی پرینتر های سه بعدی علاقمندید ، اما نمی خواهید ده ها هزار دلار را بسوزانید ؟

آیا نسبت به اجزاء با دوام عملیاتی نیز علاقمندید ؟

خوشبختانه ، در حال حاضر یک راه حل برای سازگاری بیشتر زمینه ی پرینتر سه بعدی با استفاده از فولاد وجود دارد. فیلامنت پرینتر سه بعدی شرکت هلندی colorFabb به تازگی فیلامنت ترکیب شده با استیل را معرفی کرده است ، یک ماده اولیه مرکب PLA/PHA به همراه اجزایی از جنس استیل بسته بندی می شود ، که همین امر باعث کیفیت بالای چاپ های آهنی است. اکنون زمان محکم سازی شماست.

پرینت های مستحکم با فیلامنت های استیل شرکت  Colorfabb

بعد از تاسیس زیر مجموعه ی پلیمر هلیان ( که در واقع خواهر شرکت پیتر هلند است) در چند سال گذشته ،colorFabb به سرعت به مهیا کننده ی فیلامنت های عالی و غیر معمول تبدیل شد. آنها در واقع دارای فیلامنت های آهنی پرینتر سه بعدی مخصوص و محبوبی در کاتالوگ خود هستند ، قبل از گسترش محدوده خود با استفاده از فیلامنت های برنجی در سال 2015 ،در سال 2014 آنها در ابتدا برنز فیل ها را تولید می کردند . آنها در تلاش بودند تا گزینه های گسترده تری را فراهم کنند ، انها استیل فیل ها را ژانویه امسال در نمایشگاه ساخت افزایشی در آمستردام ، معرفی کردند.

اکنون فیلامنت های استیل فیل در دسترس است  و نتیجه های تماشایی را به ارمغان می آورد. در حالیکه ، بسیاری از فیلمان های مرکب غیر معمول به دمای بالایی برای چاپ نیازمند اند یا تنظیمات آنها توانایی چاپ با بیشتر پرینتر های سه بعدی را ندارد ،به نظر می رسد این مباحث در زمینه ی استیل فیل ها نمی گنجد . این مسأله بر روی گستره ی وسیعی از زمینه های مرسوم پرینتر سه بعدی امتحان شده است ، و نتیجه قابل قبولی داشته است. هنوز تنظیمات مخصوص برای استفاده از این فیلامنت ها ارائه نشده است اما در عکس زیر قطعه پرینت سه بعدی شده با دمای 210 درجه سلسیوس و دمای میز 50 درجه نتیجه خوبی داشته است.

پرینت های مستحکم با فیلامنت های استیل شرکت  Colorfabb

در واقع برای استفاده از این فیلامنت های فلزی تنها یک سخت افزار مورد نیاز است با ید به آن توجه کنید. پودر استیلی که همراه استیل فیل بسته بندی شده است ، به مرور زمان باعث ساییده شدن دهانه ی برنجی نازل می شود _که تأثیر منفی بر چاپهای سه بعدی دارد .از این رو colorFabb به استفاده کنندگان پیشنهاد می کند که نازل های برنجی را با نوع استیل (استیل سخت) آن جایگزین کنند ، که کمتر مستعد پذیرش سایش است. ، « پودر استیلی که ما برای استیل فیل ها استفاده می کنیم پس از تعداد چاپ معینی تأثیرات خود را نشان میدهد ، که برای بازدهی بیشتر در بلند مدت نازل استیل پیشنهاد می شود. ترکیبی از کمک ها برای آموزش در تنظیمات چاپی مورد نظر است که این مسأله استفاده کنندگان را قادر می سازد تا گستره ی وسیعی از اشیاء را با زمینه ی استیل چاپ سه بعدی ، چاپ کنند».

اما برای به دست آوردن نتیجه ی بهینه ، یک تفاوت اصلی بین این فیلامنت و PLA عادی وجود دارد ، که این امر برای تمام فیلامنت های colorFabb صادق است ، کلید موفقیت پس از پردازش است .« بعد از چاپ ، استیل فیل ها ، رنگ خکستری ماتی دارند که با صیقل ساده ای که برای برنز فیل ها استفاده می شود ،فیل های مسی و فیل های برنجی هم می توانند سطح و اجزاء صاف و صیقلی خود را به نمایش بگذارند ، حالا سطح آنها کاملاً براق به نظر می رسد ». طبق گفته ی کارشناسان colorFabb.

پرینت های مستحکم با فیلامنت های استیل شرکت  Colorfabb

تمام مجسمه های بالا با این فیلامنت پرینت شده و بسیاری حتی پولیش هم نشده اند.چه کسی فکر میکرد که محصولات پرینتر سه بعدی بتواند همانند مجسمه های زرق و برق دار به نظر بیاید؟ در بهترین حالت ، پودر های ضد زنگ استیل  استفاده شده جلوی زنگ زدگی را نیز خواهند گرفت .

به اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *