Search
Close this search box.

پروموتئوس اکسترودر چند فیلامنه را در کیک استارتر راه اندازی می کند

برای بیشتر مشکلات پرینتر های سه بعدی معمولا برند جدید وجود خواهد داشت که راهکار را به ارغان بیاورد..در چند سال اخیر ، چاپ های چند رنگ سه بعدی که بر روی نوعی از زمینه های فیلامنت انجام می شود ،توسط تکنولوژی اکسترودر دو گانه محدود و باعث در هم ریختگی رنگها می شد.

به مجرد به وجود آمدن مشکلی جدید در پرینتر های سه بعدی، راه حل های برای ساختن پرینتری با کیفیت تر و آسان تر در تمام دنیا ارائه می شوند. اما نکته قابل توجه در این مورد سیستم پرومته است ، که یک اکسترودر چند-فیلامنه در چاپگر سه بعدی به عنوان راه حل طراحی شده تا با همکاری پرینتر سه بعدی بتواند کیک استارتر را راه اندازی کند.

پروموتئوس اکسترودر چند فیلامنه را در کیک استارتر راه اندازی می کند

 

بر اساس تحقیقات دانشگاه کانادایی شهر کینگستون در اونتاریو،این سیستم توسط شاخه ای مستقیم به هر مادر بورد متن باز موجود در پرینتر سه بعدی وصل می شود ،تا با این کمک ، پرینتر سه بعدی بتواند برش های تعریف شده نرم افزاری را بدهد و قطعات خلاقانه و رنگارنگی را تولید کند.

اریک سموت- مدیر عامل اتوماسیون  دیستک – میگوید:«که نمی تواند بیشتر از این در مورد پیشرفت های خود و تیمش هیجان زده باشد» ، او اضافه می کند «که همیشه مواد و رنگهای تکی در چاپ های سه بعدی باعث قیمت پایین پرینتر های سه بعدی بودند . این سیستم پرومته به پرینتر های سه بعدی توانایی بی نظیری در تولید ،قطعات لرزش پذیر رنگارنگ، چاپ به وسیله ی همه نوع مواد و خلق قطعات بی همتایی را میدهد».

سیستم پرومته با اکسترودر یگانه، که دارای یک دهانه کوچک است، به جای دو اکسترودز کار میکند.این به آن معنی است که همانند یک جعبه رنگ نقاشی شما میتوانید چاپ سه بعدی رنگارنگی را با استفاده از اکسترودر  یگانه تولید کنید  ، که میتواند بسیار فریبنده به نظر برسد.

فرض بر این است که دو رشته فیلامنت جداگانه در یک هات اند با سرعت های متفاوت وارد شوند ، این در حالی است که در گذشته این فرض با شکست مواجه میشد، (که این امر باعث میشد تا قطعات تولید شده رنگ یکدستی نداشنه باشند )،سیستم پرومته این مسیله را با ساخت جداگانه قطعات و با آرامی قرار دادن رنگها بر روی آنها ، حل کرده است.

پروموتئوس اکسترودر چند فیلامنه را در کیک استارتر راه اندازی می کند

تلاش در نرم افزار ساخته شده این است که ، بتواند خرابی فیلامنت ها ، (که منجر به گرفتتی نازل میشود ) را کاهش دهد ، تا بتواند به وسیله یک موتور قوی گشتاور را بالا ببرد و اکسترودر ها باعث کاهش گرفتگی شوند(هنگامی که پلاستیک در دهانه داغ پایانی گیر میکند).

رنگهای تمیز تولید شده نتایج موجود را به خوبی نشان میدهد ، هنگامی که این قطعه در سیستم تولید موزاییک تعریف میشود ، استفاده از این ایده در این سیستم فکر بدی به نظر نمیرسد.به علاوه ، بسیاری از این کیک استارتر ها در حال رشد هستند و این متن باز ها رفته رفته در حال ادغام با یکدیگر هستند.

پروموتئوس اکسترودر چند فیلامنه را در کیک استارتر راه اندازی می کندپروموتئوس اکسترودر چند فیلامنه را در کیک استارتر راه اندازی می کندپروموتئوس اکسترودر چند فیلامنه را در کیک استارتر راه اندازی می کند

اطلاعات نشان میدهد که هزینه سیستم پرومته تقریبأ از 150دلار شروع میشود و با توجه به کیک استارتر ها افزایش می یابد .اگر شما به دنبال پرینترمقرون به صرفه ای هستید که بتواند چند رنگ فیلامنت یا مواد اولیه را در یک واحد پرینت کند، شاید بد نباشد تا به اکسترودر چند فیلامنته پروتئیوس که توسط شرکت دیستک اتومیشن ساخته شده است، نیز نگاهی بیاندازید. اگر شما نمیتوانید تا آغاز به کار کمپین منتظر بمانید می توانید فیلمی که این شرکت در سایت خود منتشر کده است را مشاهده کنید.

به اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *