Search
Close this search box.

پرینت سه بعدی یک 3D Avatar برای « بازیکن آماده  1» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ

بین دنیای فیزیکی و مجازی اختلاف وسیعی وجود دارد – اما آنچه واضح است این است که راه های نوظهور و معاصری در تکنولوژی وجود دارد که می تواند پلی را بین این فاصله ایجاد کند. بازیکن آماده ی 1، یک افسانه از این دو دنیای جدا از هم می باشد – دنیای واقعی و دنیای شبیه سازی شده: مدینه فاضله بیش از حد واقعی شناخته شده به نام OASIS. بر اساس پر فروش ترین رمان نوشته ی Ernest Cline، اقتباس داستان در حال حاضر توسط Steven Spielberg کارگردانی شده و سپس در اواخر سال جاری، تولید انبوه آن آغاز می شود. و همانطور که احتمالا انتظار می رود، داستان دو قلمرو جداگانه را به تصویر می کشد، بازیگران بشر در کنار شخصیت های مجازی بازیگران Avatar بازی می کنند و روایت دو بخش را هرچه بیشتر به تصویر می کشند.

همانند هر اقتباس 3D با Plotline مدرن برای هالیوود، این کاراکترهای Avatar، نیاز به تولید داشتند، و با هیجان انگیز در نظر گرفتن محتوای تولید شده توسط کاربر، هنرمندان دیجیتالی در دنیا، این فرصت را خواهند داشت تا در این فیلم ها مشارکت کنند.

ساخت یک 3D Avatar برای « بازیکن آماده  یک» استیون اسپیلبرگ

از هرکسی با عزم به اینکه بخواهد در انیمیشن 3D و هنر وارد شود، دعوت می شود تا یک کاراکتر از Avatar را بازی کند، و Spielberg (به همراه اعضای پیشرو تیم تولید Donald De Line, Kristie Macosko Krieger and Dan Farah ) حداقل 5 برنده را برای قرار گرفتن و نقش بازی کردن در این فیلم گزینش می کنند.

فیلم به خودی خود وعده ی یک داستان هماهنگ با برخی از موجودات انیمیشنی 3بعدی می دهد. با وجود فضای محزون و ناراحت کننده سال 2044، شهروندانی که به OASIS متصل هستند، خوشحال ترین، هیجان انگیز ترین و جالب ترین زمان زندگی خود را می گذرانند. یک آرمانشهر آنلاین، که در آن حقیقت فیزیکی با مجازی سرنگون می شود. در «بازیکن آماده 1»، شخصیت نوجوان Wade Watts (که توسط Tye Sheridan بازی شد)، زندگی خود را به مطالعه پازل پنهانی در محدوده ی این دنیای دیجیتال اختصاص داده است، پازلهایی که تولید کنندگان OASIS وسواس گونه با فرهنگ پاپ دهه های گذشته ساخته اند.

باز کردن قفل این پازل ها، وعده قدرت و ثروت را به کسانی که قادر به دستیابی آن باشد را می دهد – اما به طور وضوح روشن است که دیگر بازیکنان که به دنبال کشف پاسخ هستند، حاضرند دست به هرکاری بزنند تا به پیروزی دست یابند. تنها گزینه ای که Wade می یابد تا رازهای حقیقت مجازی خود را فاش کند، این است که با جهان فیزیکی بسیار مقابله کند تا بتواند در نهایت نفی اش کند.

هنرمندان باتجربه و با انگیزه 3D، تشویق شدند تا کاراکتر Avatar مورد نظر خود را پس از اینکه مشخصات تکنیکی مورد نیاز مسابقه را مطالعه کردند، از طریق Talenthouse نمونه پرینت سه بعدی ارایه کردند. برندگان، بالقوه برای «بازیکن آماده 1» درمعرض درخواست های بازاریابی و کانال های رسانه اجتماعی قرار می گیرند و همچنین 1000 دلار برای واگذاری تمام حقوق ارایه خود در نقش «بازیکن آماده 1» دریافت می کند.

 

منبع: + / ترجمه از شرکت پژوهشگران صنعت آرتا

به اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *