Search
Close this search box.

تنفس آسان تر با کمک پرینت سه بعدی ماسک هوشمند

تفکر مذهبی من همچون استاد روانشناسی همیشه می گفت، تنفس با کیفیت به یک زندگی با کیفیت منجر می شود. جدا از این که، آیا او از نظر علمی یا معنوی صحبت می کند، او یک هدف بزرگ دارد. زیرا اثبات شده که چند بار تنفس عمیق و دلچسب به کاهش سطح استرس کمک خواهد کرد. و همچنین باعث کاهش فشار خون و ضربان قلب می شود. با درک خوبی از اینکه چقدر تنفس با کیفیت در زندگی ما مهم است، دیوید هارتمن شرکت Sendinaden را در شانگهای راه اندازی کرد که فقط اقدام به پرینت سه بعدی ماسک هوشمند پوشیدنی با قابلیت اندازه گیری تنفس و ارسال نتایج به صورت بی سیم به گوشی های هوشمند را دارد، کرد.

تنفس آسان تر با کمک پرینت سه بعدی ماسک هوشمند

 

ماسک هوشمند  تنفسی شرکت Sendinaden ترکیبی از یک ماسک پرینت سه بعدی شده و الکترونیک جاسازی شده می باشد که اطلاعات تنفسی از دهان و بینی را تجزیه و تحلیل می کند. بعد از دانلود نرم افزار تنفسی Sendinaden، کاربران چند عکس مختلف از صورتشان می گیرند تا پرینتر سه بعدی ماسک تنفسی سفارشی مناسب با طرح صورت آنها را بسازد. پس از دریافت داده های اسکن صورت، ماسک تنفسی هوشمند شخصی هم می تواند توسط کاربر در خانه پرینت شود و یا توسط یک دفتر خدمات پرینت سه بعدی خارجی انجام شود.
نرم افزار الگوهای تنفسی شما و سایر اطلاعات مربوطه را نمایش می دهد که به کاربران ماسک تنفسی هوشمند اجازه می دهد تا بر تنفس خودشان نظارت داشته و عادات تنفسی خود را اصلاح نمایند. چون کهSendinaden می خواهد شما قادر به نظارت بر تنفس خود بدون توجه به جایی که هستند، باشید. آنها همچنین در منتشر کردن رنگ ها و سبک های مختلف برنامه ریزی می کنند تا مطمئن شوند که شما در مد روز باقی می مانید، در حالی که سالم تر می شوید.

تنفس آسان تر با کمک پرینت سه بعدی ماسک هوشمند

با ماسک هوشمند تنفسی Kickstarter ، شرکت Sendinaden امیدوار است ماسک تنفسی را برای مشتریان تا ژانویه 2016 به بازار عرضه کند. با اجرای تکنولوژی پرینت سه بعدی در تولید این دستگاه، Sendinaden مانیتور کردن تنفس ما را راحت تر و قابل تصورتر می کند. چهره هر فرد منحصر به فرد است و منحصر به فرد بودن ماسک برای هر کس باعث راحتی و قابلیت استفاده حداکثری می شود. به همین دلیل هر ماسکی که پرینت سه بعدی خواهد شد قابلیت استفاده حداکثری، راحتی و مد را داراست.

 

منبع: +

به اشتراک گذاری

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *